.

Postet av Østfold bedriftsidrettskrets den 6. Apr 2021

LØPEKURS

Dette kurset er en perfekt aktivitet for ansatte i din bedrift. Det er flere grunner til å aktivisere deg selv og dine medarbeidere. I første ledd forbedres både fysisk og mental helse ved å øke fysisk aktivitetsnivå. Samtidig vil bekjentskap blant ansatte imellom styrkes, og det vil skape enda en arena hvor man kan møtes for sosiale sammenkomster. Mosjon i arbeidstiden kan dessuten redusere sykefraværet med opptil 29%.

Lyst å løpe, men vet ikke hvor du skal starte? Løping som trening er rimelig, enkelt og effektivt!

TRYKK HER FOR Å BESØKE LØPEKURSETS EGNE SIDE OG MELD DEG PÅ I DAG

Selv i koronatider er løping er ypperlig aktivitet å lene seg på i en ellers lite sosial arbeidshverdag. Våre kurs overholder gjeldende regler og anbefalinger for smittevern, og kurset holdes utendørs. Grip muligheten til å skape en ny felles plattform for deg og dine medarbeidere.

Løpekurset passer for de som ønsker å bli kjent med jogging og løping som trenings- og mosjonsform. Det gjennomgås teknikker og tips for den enkelte slik at alle skal bli mer kjent med egen kropp og teknikk etter gjennomført kurs. Dette kurset passer deg som lenge har hatt lyst til å løpe men ikke helt vet hvor du skal starte. Hvis du er i tvil om dette er noe for deg eller din gruppe, ta kontakt med instruktør Tor-Erlend på tlf: 950 96 252 eller e-post: Tor-erlend.distad@bedriftsidretten.no i dag!

Priser

Kontingenten dekker hele gruppen og prisen er dermed en pakkepris

Del 1

Medlem av bedriftsidretten: 1000kr

Ikke-medlem: 1500kr

GRATIS ved kjøp av 10 startnummer til Fredrikstadkarusellen 2021 - PÅMELDING

Del 1 & 2

Medlem av bedriftsidretten: 1700kr

Ikke-medlem: 2000kr

GRATIS ved kjøp av 20 startnummer til Fredrikstadkarusellen 2022 - PÅMELDING

HVOR

For at det skal best mulig passe din gruppe kan løpekurset avholdes i nærheten av dine bedriftslokaler. Kursene kan også avholdes på avtalt sted med parkeringsmuligheter for enkel tilgjengelighet.

NÅR

Dato og tid avtales med hver enkelt gruppe og kan tilpasses for at det skal passe best mulig for deg Kurs del 1 og del 2 avholdes med en ukes mellomrom, og selve øktenes varighet er på 60 minutter